Ga naar inhoud

Verbinden met TV dmv HDmi


Vusette

Aanbevolen berichten

Hallo.

Ik heb sedert enkele maanden een Asus T100 transformer. Ik vind het een onding, maar ik zit er nu mee.

slecht en traag aanraakscherm, slechte touchpad, problemen met de verbinding tussen het scherm en het klavier, enz...

Voor het laatste is hij trouwens al bij de dealer in garantie hersteld geweest.

Graag zou ik hem verbinden met mijn TV.

dat lukt echter niet.

Ik heb al een kabel gekocht van micro HDmi naar gewone HDmi. Geen beeld op TV

Ook heb ik een adapter om de micro Hdmi met de VGA ingang van de TV te verbinden. Werkt ook niet.

Naast de Asus hebben we nog een Hp pavilion. Bij deze laptop werkt het verbinden wel wel. Dus aan de TV ligt het niet.

Dus blijkbaar ontbreekt er een driver of zoiets op de Asus? Kan ik die ergens downloaden? Liefst gratis?

Dan heb ik nog een ander probleem, ook met de Asus.

Ik gebruik een VGA-KKL kabel om de Hp te verbinden met de ECU van mijn motorfiets (Moto Guzzi).

Op die manier kan ik de software van de motor zelf diagnoseren en eventueel terug naar de fabriekswaarden terug zetten.

Dat werkt (op de Hp) perfect. Nu heb ik de software (Guzzidiag van GuzziDiag)

ook op de kleine Asus gezet zodat ik eventueel op reis wat onderhoud kan doen, moest dat nodig zijn.

Op de asus wil Guzzi diag echter niet vebinden met de motor.

In de instellingen van de Asus krijg ik onder "toestellen" de melding: FT 232 R USB UART stuurprogramma niet beschikbaar.

Normaal moet ik in de instellingen van Guzzidiag de Com-poort kunnen zien. Op de Hp is dat Com-3. In de Asus blijft dat vak leeg.

Wat kan hier de oorzaak van zijn en kan ik dat stuurprogramma ergens vinden?

Voor de Hp had ik dat blijkbaar niet nodig.

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.