Ga naar inhoud

virtual pc


thermoske

Aanbevolen berichten

nog even laten weten het is al gelukt met xp in virtualbox da is dus al perfect

maar windows 98 lukt niet heb alles in gesteld als ik op start duw moet ik cd speler aanduiden dan start het op maar komt dan

oracle vm manager virtualbox werkt niet meer wat kan ik hier aan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar windows 98 lukt niet heb alles in gesteld als ik op start duw moet ik cd speler aanduiden dan start het op maar komt dan oracle vm manager virtualbox werkt niet meer wat kan ik hier aan doen
Dat heb ik ook regelmatig en ik denk dat dat een bug is in het programma.

Bij mij lukt het meestal wel na enkele pogingen.

Heb je ook het virtualbox extensionpack geinstalleerd?

Als je de XP hebt opgestart in virtualbox, kan je nog heel wat aanpassen om het werken makklijker te maken.

Zo moet je bvb ook de Guest additios installeren.

Klik daarvoor in de menubalk van het virtualbox venster op apparaten en dan onderaan het uitklapmenu op installeren guest additions.

Daarna kan je het scherm van XP aanpassen.

Klik in de rechterbovenkoek van het virtualbox venster op het teken tussen de - en de x om het venster te maximaliseren.

Dan klik je in de menubalk op weergeven en kies dan voor autoschalen gastscherm. Dan heb je geen scrollbars meer onderaan of aan de zijkant.

Klik in de menubalk op machine en kies dan voor muisintegratie inschakelen. Dan ben je ook verlost van de melding i.v.m. de muis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.