Ga naar inhoud

Windows Live Mail bestand niet te openen (EML)


Neeltje

Aanbevolen berichten

Beste Leden,

Sinds gisteren kan ik mijn eml bestanden niet meer openen. Heb op dit pc-helpforum ook dit probleem voorbij zien komen, maar mijn oplossing zat er niet bij.

Ik sla regelmatig mails op in documenten en deze eml bestanden zijn niet meer te openen.

zie bijlage.... als ik aanclick start mijn windows live mail en opent mijn laatste mail.... Het is een EML bestand, maar werkt niet op de juiste wijze.

post-48283-1417705711,5559_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste hotcore,

Helemaal niet, dus bij het aanclicken open ik niet het bestand, maar start ik mijn mail.

Heb nu mail opgeslagen in mappen en die openen wel, maar voorheen sloeg ik mijn mail op in documenten en kon ik die mails zonder problemen openen.

Nelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is vreemd!

Probeer het volgende:

1) open de verkenner

2) zoek een .eml bestand op

3) rechtsklik daarop

4) klik op "Openen met"

5) klik op "Standaardprogramma selecteren"

6) kijk of Windows Live Mail in de lijst staat, zo ja kies die

7) zo nee: zet een vinkje bij "Dit type bestand altijd met dir programma openen"

8) klik op de knop Bladeren en ga naar de map "C:\Program Files\Windows Live\Mail"

9) klik één keer op het bestand wlmail.exe (misschien zie je .exe niet; dan is wlmail ook goed)

10) klik op Openen

12) klik op OK

Probeer het dan nogmaals.

Als dat niet helpt heb ik nog een laatste optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan en dan opent mijn laatste mail en niet de mail die er staat. Het is zoals ik in het begin uitlegde. (eerste bericht)

Het is plotseling begonnen en sla vanaf nu mijn mails in mappen op, maar vond het opslaan in documenten erg handig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

1) open de verkenner

2) ga naar een map met .eml bestanden

3) open Windows Live Mail en maak het venster zo klein dat je nog eml bestanden in de verkenner kunt zien

4) ga in WLM in bijv. Postvak In staan

5) sleep nu een .eml bestand naar Postvak In

Wat gebeurt er nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.