Ga naar inhoud

Windows Live Mail probleem


Dick Havenaar

Aanbevolen berichten

Goedemiddag beste allemaal,

Met excuses voor het met de deur in huis vallen, dit is mijn eerste posting en ik had graag een aanloop willen nemen, helaas moet ik gelijk in het diepe duiken want zonder een goed mailprogramma was het zelfs een gemartel om me hier aan te melden... :dong:

Sinds enige tijd heb ik nog wel toegang tot mijn emailprogramma maar kan niet versturen of verzenden,

de volgende meldingen komen tevoorschijn wanneer ik het mailprogramma open;

post-48551-1417705730,4828_thumb.jpg

Ik ben absoluut niet handig met de pc en heb een goede vriend gevraagd mij te assisteren, hoewel deze toch wel het een en ander weet kwam hij er ook niet uit wat er aan de hand is, heeft iemand een idee..??

Alle hulp is heel erg welkom, ik weet niet hoe ik nu verder moet, hopelijk is het een tamelijk simpel probleempje..??

post-48551-1417705730,4607_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zag dat ik mijn eigen bericht niet kan wijzigen, de tweede bijlage is niet goed leesbaar, bijgaand nog een keer...[ATTACH=CONFIG]31383[/ATTACH]

Mijn oprechte excuses, ik krijg het niet voorelkaar om de afbeelding duidelijk te plaatsen via het standaard-programma op deze site, maar even via photobucket dan...

gedoemetmailprogramma_zpsaa3d588d.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoeken op de foutcode levert niet veel op.

Ik heb een vermoeden dat er een probleem zit in een e-mail die op de server wordt opgehaald en gedecodeerd; het gaat namelijk om een fout tijdens het parseren van XML code. Windows Live Mail gaat direct na het opstarten namelijk eerst post ophalen.

Wat je zou kunnen doen is:

1) ga naar de website van je e-mailprovider

2) log daar in bij "webmail" met je e-mailadres als gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord

3) kijk daar welke mails er staan en verwijder die indien mogelijk

4) uitloggen

5) WLM weer starten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha hotcore,

Hartelijk dank voor je -zelfs voor een absolute analfabeet- duidelijke reactie, ik ga hier morgen mee bezig ( in mijn verstrooidheid ben ik even de gegevens kwijt waar ik alles heb ondergebracht, dus ook geen inlog-gegevens ) en laat het weten als daarmee het probleem is opgelost, zoals je ziet ( en dat is nog niet alles :hmmmm: ) heb ik nogal wat email-adressen, dat wordt vermoedelijk nog even puzzelen..!!

In ieder geval heb ik nu een idee, wanneer ik met hotmail mijn mails ophaal en verstuur ( daar heb ik als noodoplossing nu alle adressen ook in staan, wordt er niet overzichtelijker van :motz:) gaat het wel goed, zou het kunnen zijn dat het probleem dan eerder in de pc dan in WLM zit of is hotmail "minder gevoelig"..??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als datgene dat ik veronderstel ook klopt, dan is het hoogstwaarschijnlijk een probleem in het decoderen van een e-mailbericht in Windows Live Mail en dat betreft dan een onderliggende component van het besturingssysteem zelf (Windows dus).

Als je webmail gebruikt, wordt het decoderen mogelijk op een iets andere wijze uitgevoerd en treedt het daar niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.