Ga naar inhoud

Windows Live Mail - verwijderen van server


Poelenco

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, op mijn pc heb ik het volgende aangevinkt staan:

post-29972-1417705669,8575_thumb.jpg

maar ik was net in de webmail en zag mails staan van 2012, dus WLM verwijdert de mails niet van de server... moet ik nog andere instellingen aanpassen??

Het gaat om een KPN account, heb W8 64bit en recente WLM want ik heb vorige week de pc helemaal leeg gemaakt en opnieuw geinstalleerd.

Alleen was me dit nog niet eerder opgevallen.

Ben benieuwd naar de reacties.

(PS ontvang mails ook op Ipad en Iphone, dus daarom wil ik niet meteen verwijderen na het ophalen)

aangepast door Poelenco
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde het al als opgelost aanmelden, maar dat is het niet helemaal. Ik heb het in zoverre opgelost, dat ik alles omgezet heb naar IMap, net gevonden, dat KPN dat tegenwoordig ondersteunt, dus dat is wel handig, maar dan blijft nog de vraag, waarom de mails niet na de 90 dagen van de server gehaald worden als mensen dat aanvinken in WLM...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde het al als opgelost aanmelden, maar dat is het niet helemaal. Ik heb het in zoverre opgelost, dat ik alles omgezet heb naar IMap, net gevonden, dat KPN dat tegenwoordig ondersteunt, dus dat is wel handig, maar dan blijft nog de vraag, waarom de mails niet na de 90 dagen van de server gehaald worden als mensen dat aanvinken in WLM...
Dat is inderdaad vreemd ... werk hier met een Belgische provider en die volgt netjes de instellingen van WLM voor het verwijderen van de berichten op de server. De instellingen staan hier identiek (maar dan nà 30 dagen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.