Ga naar inhoud

windows updates


Wes_Grunn

Aanbevolen berichten

hey allemaal

ik zit met een heel irritant probleem en dat is :

elke keer als ik windows update start kan hij of geen updates vinden of

ik kan ze niet installeren.en hij geeft een foutcode 80072EFD aan

nu heb ik al verschillende dingen gedaan, de microsoft websites toe laten bij toegestane websites

ik heb mijn fire wall tijdelijk uitgezet en toen geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem.

ook als ik een website open van bijv.http://windowsupdate.microsoft.com geeft hij aan dat hij geen verbinding met de website kan maken

ik heb ook gekeken op help en ondersteuning daar een paar dingen van geprobeerd maar tevergeefs

ik heb echt geen flauw idee hoe ik nu die windows updates moet binnen halen heb al bijna de neiging om dit ding door de ramen heen te gooien maar dat schijnt ook niet te helpen ..:D

hoop dat iemand mij hiermee kan en wil helpen

mvg wes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat naar configuratiescherm / windows update.

Klik erop en klik je op geschiedenis.

er staat helemaal niks ik snap er niks van hij kan ook geen updates ophalen snap het niet heb niks veranderd ofzo in de instellingen hij heeft het altijd gedaan en opeens doet hij niks meer

mvg wes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Wes

Download het volgende bestand,

http://go.microsoft.com/?linkid=9665683

en voer het vervolgens uit.

Er zijn twee mogelijkheden,

de Default modus & de Aggressive modus.

Probeer eerst de Default.

Lukt het niet met de Default,

dan gebruik je de Aggressive modus.

Succes

Angel

heey angel

heb geprobeerd het te downloaden maar dan geeft hij aan dat de webpagina niet kan laden heb het idee dat er iets in mijn instellingen verkeerd zit want wat ik ook probeer ik kan helemaal niet op websites van microsoft komen ik vind het behoorlijk irritant te vinden hoop dat je een oplossing hebt?

wes

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.