Ga naar inhoud

Zwart scherm na inloggen


Eric Willems

Aanbevolen berichten

Als ik inlog krijg ik een zwart scherm. Alleen via Ctrl Alt Delete kom ik dan in taakbeheer. Via taakbeheer klik ik op Program Reactivator met mijn rechtermuisknop en dan klik ik op Online. Alleen zo kom ik dus in mijn computer. Ik denk dat er een virus inzit of zo. Mijn register is vrijwel geheel schoon. Ik heb al dagen lang problemen. De startpagina was grotendeels verdwenen. Ik kon niet in Store komen, niet in PC instellingen en systeemherstel was geblokkeerd. Via Advanced System Care7 kon Microsoft nog een update installeren van Windows 8.1 naar Windows 8.1 update 1. Op de normale manier werkte dat niet meer. Weet iemand wat ik moet doen nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer onderstaande uit, eventueel in veilige modus.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie. Ik heb RSIT 64 bit weten te downloaden, maar besef wel: ik kan niet meer naar mijn bureaublad of startpagina komen. Dus ik kan het niet activeren. Maar tijdens het installeren kreeg ik een bericht dat er veel hijacked files in mijn computer zitten. Ik ben dus ingelogd op mijn computer door na het invoeren van mijn wachtwoord op Ctrl ALT Delete te drukken. Zo kwam ik nog in Taakbeheer. Via taakbeheer kwam ik op OIbit Program Reactivator. Ik heb daar met mijn rechtermuis knop op geklikt en toen kreeg ik een venster waar Online bij stond. Ik heb daar op geklikt en toen kwam ik op Google en daar ben ik nu nog. Via mijn KPN inbox kan ik nu in mijn E-mail komen, maar mijn bureaublad bereiken, ik zou niet weten hoe ik dat moet doen. Dat is juist het grootste probleem nu. Voordat mijn computer crashte, kon ik nog naar de systeemscanner toe. Deze ontdekte corrupte bestanden, maar kon het probleem niet oplossen. Ook de malwarecleaners en de registercleaners konden niet veel vinden en dat wat ze gevonden hebben loste het probleem niet op. Toen ik mijn computer opnieuw moest opstarten van Malwarebytes Anti-Malware, kwam ik er niet meer in, anders dan via Taakbeheer Oibit en Program Reactivator. Ik heb nog een registercleaner weten te downloaden, maar die feliciteerde mij, omdat mijn register schoon is. Hoe kom ik nou toch op mijn bureaublad? Is dat nog mogelijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.