Ga naar inhoud

2de internetrouter aansluiten


Aanbevolen berichten

Hallo,

Bij ons thuis hebben we sinds net een nieuwe router(met switch inbegrepen) maar we hebben nog steeds het probleem dat het signaal van het internet niet tot aan de bovenste etage komt, kan ik dit oplossen door een tweede router aan te sluiten? Zo ja hoe moet ik deze router aansluiten? Heb al een poging ondernomen om deze tweede router aan te sluiten op de eerste, hierbij is mijn probleem dat ik nu 2 verschillende netwerken heb zonder dat het signaal versterkt is. Graag wat info over hoe ik dit het beste aanpak.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Skiller1o2 / Gilles

aangepast door skiller1o2
lay-out verkeerd
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 van deze dingen kan je helpen : Wi-Fi repeater bij Vanden Borre : Ruime keuze, makkelijk vergelijken en kopen

deze plaats je op de rand van je wifi bereik (het verste dat je kan gaan zonder een te slecht singaal te hebben) daar steek je dit aparraat in het stopcontact en deze kopieert dan exact je huidige signaal en zend dit nogmaals uit (waardoor je je huidige wifi netwerk uitbreid zonder met 2 netwerken te zitten)

Voledige guide's vind je op youtube meestal wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.