Ga naar inhoud

beta update google chroome mislukt nu deels paswoorden kwijt????


robocop67

Aanbevolen berichten

beste,

ik kreeg via filehippo de melding dat er een beta update was van google chrome en ik was zo onslim deze uit te voeren.

na uitvoering werkte men AD BLOCK PLUS niet meer , dus deed ik ik systeemherstel , en inderdaad nu werkt ADB plus weer wel maar ik ben deels mijn wachtwoorden en logins kwijt die hij altijd onthoude voor mij.

tvevens stelt hij niet meer voor om nieuwe wachtwoorden op te slaan.

hij stelt ook niet meer voor om engelse pagina's te vertalen naar het nederlands.

Kan ik dit terug in orde krijgen? Heb al alles uitgetest !!!

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Voor de wachtwoorden: in Chrome open je het menu door op de 3 horizontale streepjes te klikken -> Instellingen -> scrol naar beneden -> Geavanceerde instellingen weergeven -> zet bij "Wachtwoorden en formulieren" een vinkje voor Aanbieden wachtwoorden op te slaan die ik op internet opgeef en sla deze wijziging op.

- Voor het vertalen: open je het menu door op de 3 horizontale streepjes te klikken -> Instellingen -> scrol naar beneden -> Geavanceerde instellingen weergeven -> Talen -> zet bij "Aanbieden om pagina's te vertalen die in een voor u onbekende taal zijn" een vinkje en sla deze wijziging op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste asus,

dat staat al jaren zo , en heb dat als eerste nagekeken het staat nog altijd zo.

heb chrome al eens volledig eraf gezwierd en terug erop gezet maar NIETS

een echt raadsel , wie dat probleem kan oplossen mag een avond drinken op mijn kosten.

in de pc winkel zeggen ze in het dorp , laptop formateren en terug alles erop maar dat is practisch niet mogelijk , en zo een werk in mijn geval zie ik niet zitten.

is er geen goed paswoord onthoudprogramma in het nederlands dat alles onthoud en invult wanneer nodig?

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik veronderstel dat je een back-up hebt van de wachtwoorden en bladwijzers ?

Sluit Chrome en verwijder hem via Configuratiescherm, vink tijdens deze procedure het vakje met "Ook browsegegevens wissen?" aan.

Wijzig je mapopties zodat ook de verborgen mappen worden weergegeven en verwijder: C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome.

Download via Internet Explorer de nieuwste versie van Chrome en installeer ze nadat je je PC hebt opgeruimd met Ccleaner EN opnieuw hebt opgestart, nadien wijzig je opnieuw je mapopties naar de standaardinstellingen.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste,

ik heb geen back up van de paswoorden en login van google chroome.

de procedure lijkt me nogal ingewikkeld.

had graag tijdelijk probleem opgelost met programma van paswoordmanager in het nederlands dat automatisch invult in chrome of bestaat dat niet?

zoja welke zijn er voorhande?

mvg

robocop

Link naar reactie
Delen op andere sites

De procedure op zich valt best mee: het zijn vrij eenvoudige stappen en er zijn linken gepost ter verduidelijking ... loop je ergens vast, laat het dan weten.

Ik ben geen voorstander van een zogenaamde "tijdelijke probleemoplossing", de enige goede oplossing is een accurate aanpak zonder lapmiddelen: wanneer de stappen uit bericht #7 nog altijd niet voor een goed werkende Chrome zorgen, dan graven we dieper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.