Ga naar inhoud

facebook pagina's


Aanbevolen berichten

Hallo, geen idee of ik hier goed zit, maar ik wil graag weten of het mogelijk is om twee facebookpagina's samen te voegen.

1 pagina met Like en 1 zonder maar wel allebei voor dezelfde club. ik ben van beide beheerder, maar krijg het maar niet voor elkaar.

graag een reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze heb ik ook inderdaad gezien, maar het probleem is dat ik via de instellingen de juiste paginas

niet kan vinden.

die staan er bij mij niet op.

Dag mirandabos,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Volgens deze (klik er op) info kan je inderdaad twee pagina's samenvoegen op Facebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die staan er bij mij niet op.

Dat kan verklaard worden door deze info die je kan lezen via de link in bericht #2:

Als de optie voor het samenvoegen van je pagina's niet wordt weergegeven, kunnen je pagina's momenteel niet worden samengevoegd.

Sommigen proberen het via een omweg: info hier en hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dank voor je bericht.

nee helaas lukt het me maar niet. ik krijg de juiste hulpmiddelen niet in beeld. ik heb de pagina gedeleted en moet nu wachten tot 21 juli. dan gaat ie uit de lucht en maak ik een nieuwe.

Hoi mirandabos,

wil het samenvoegen van de pagina's zo'n beetje lukken ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima, dan wensen wij jou veel succes met de nieuwe pagina. :top:

Als je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.