Ga naar inhoud

Filezilla voor Telenet website. Werkwijze is mij niet duidelijk


Aanbevolen berichten

Omgevingsvoorwaarden : Ubuntu 10.04 - Filezilla voor Linux

Ik kan blijkbaar noch in Chromium noch in Firefox (met de juiste syntax in het adres-veld) nog een folder of bestand bereiken van mijn eigen website (via een normale url zonder inloggen bij Telenet)

Het zou mogelijk liggen aan het feit dat bestand index.html momenteel leeg is en/of niet in de root staat.

Ik slaag er niet in om in \ (root) alleen maar dit éne bestand te plaatsen.

Hierbij enkele vragen :

1. Is het zo dat index.html samen mag staan in de root met de hoofdmappen ?

2. Indien niet , hoe kan men de root apart bereiken om daar index.html in te zetten.

3. Zal dat index bestand zich vanzelf updaten met links naar de bijkomende of verwijderde mappen ?

Ik zit al een poos te knoeien en het lijkt niet te lukken.

Gegevens : users.telenet.be/transit/ (waarbij transit de naam is vvan de homepagina, opgenomen in de alfabetische lijst)

Zelf kan ik met browsers wel de hoofsmappen bereiken met ftp://users.telenet.be

Ik zoek dus de juiste methode , zodat ook anderen mijn bestanden kunnen bereiken met een "gangbare" structuur van de internetverwijzingen bij telenet gebruikers ; zoals bijvoorbeeld het volgende ... waarmee elkeen het bekende gif-je hopelijk zou moeten bereiken.

http://users.telenet.be/transit/Pics/offtopic.gif

Ofwel is die url structuur niet juist, ofwel is er wat verkeerd bij de structuur van die webstek (wat wel het geval zal zijn).

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.