Ga naar inhoud

Firefox crash


Beroe7

Aanbevolen berichten

Beste,

Wanneer ik Firefox opstart krijg ik volgend scherm:

post-11826-1417706012,8432_thumb.jpg

Eerder vandaag werkte mijn browser wel nog normaal. Firefox is volledig onbruikbaar op deze manier. Ik heb al een CCleaner gerund (bij Firefox werd wel opvallend veel gecleand).

Ik vrees dat ik Firefox volledig zal moeten herinstalleren.

Iemand ervaring met dit probleem?

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkele vragen:

> heb je ondertussen je computer al eens terug opgestart?

> je hebt FF 'proberen te updaten, tevergeefs" : kon je niet updaten ( en kreeg je een foutmelding- zo ja: welke?) of kon je wèl updaten maar hielp dit niet?

> kom je nog wel in FF ( zie je bv tabbladen Bestand, Bewerken, Beeld,... nog wel?)

> soms is het eenvoudig te verhelpen door een herstelpunt van vóór het euvel terug te plaatsen... probeer even?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opnieuw opstarten heeft het probleem niet verholpen.

Ik kon FF updaten maar dit hielp, net zoals volledig opnieuw downloaden, niet.

Neen ook Bestand etc werkt niet, het is wel zo dat ik het eigenlijk wel kan aanklikken (ook bv een url intypen, dit weet ik door mijn cursor op bepaalde plaatsen te rusten) maar ik zie enkel een zwart scherm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

? Dit geprobeerd:

> soms is het eenvoudig te verhelpen door een herstelpunt van vóór het euvel terug te plaatsen... probeer even?

Maar je kan dus - als het moet - wel aan je tabbladen? Dit opent mogelijkheden

maar probeer eerst even een herstelpunt terug te zetten?

Edit:

moest een herstelpunt geen oplossing brengen:

> tracht eens in Safe mode op te starten - gaat dit gewoon? (https://support.mozilla.org/en-US/kb/troubleshoot-firefox-issues-using-safe-mode)

> Je kan aan je tabbladen: ga eens naar extra > addons en schakel àl je addons eens uit. Dan FF terug opstarten en wat geeft dit?

(moest dit helpen: een voor een je add-ons terug inschakelen en dan vind je de boosdoener)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.