Ga naar inhoud

Geen verbinding met internet aan de haven


Aanbevolen berichten

Hallo... Ik ben op een boot aan een haven in eigen land. Volgens de havenmeester hoef ik geen paswoorden om op internet te geraken. Voorheen had ik in geen enkel ander hotel problemen maar nu lukt het me niet om verbinding te maken. Via een tablet van een vriend kan ik hier om hulp vragen. Ik heb een notebook van HP met Windows Vista. Ik heb verbinding met onbekend netwerk maar geen internet. Bij aparaatbeheer lijkt alles in orde....firewall staat uit....ik weet het niet meer. Ik heb al van alles geprobeerd. Wellicht ligt het probleem met de instellingen...maar hier ken ik niet zoveel van. Kan iemand helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is altijd mogelijk dat de antivirus / firewall de verbinding uit zet, ook al heb je dat uitgeschakeld.

De enige oplossing is herstelpunt zetten van voor de probleem of firewall volledig verwijderen.

Maar het kan ook zijn dat je FN + Wifi Toets moet indrukken om een verbinding te kunnen maken (kan ook zijn vooraan een schuifbalkje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas ook niet gelukt. Ik zie nu bij configuratieschem....netwerken...dat er een netwerk staat met de naam "haven" en als ik verbinding wil maken met een draadloos netwerk ...komt het netwerk met de naam "haven" niet in de lijst. Ik probeerde het netwerk dan bij configuratieschem toe te voegen maar dat verandert niks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het late antwoord, ik heb weer moeten wachten tot ik internet had. Ik heb ondertussen het programma op de computer staan, volgende donderdag ben ik weer op de boot... benieuwd of dan ik dan internet kan ontvangen. Ik laat u dan weten of dat is gelukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.