Ga naar inhoud

Geen verbinding mogelijk


takj

Aanbevolen berichten

Het volgende is het probleem:

Uit het niets werkt het internet via de ethernetkabel niet meer op de desktop. Op een laptop doet het internet het wel. Bij het netwerkcentrum wordt aangegeven: 'onbekend netwerk' met daaronder de status 'beperkt'.

Ik heb al een aantal dingen geprobeerd, zoals via cmd het ip-adres vernieuwen maar dan krijg ik de melding;

'No operation can be performed on LAN-verbinding* 1 while it has its media disconnected.'

Ik las ergens dat dit betekend dat de kabel stuk is, dus ik heb een nieuwe aangesloten maar ik krijg steeds dezelfde melding.

Ook de Wi-Fi wordt steeds door de computer er uit gegooid, terwijl automatisch verbinden gewoon aan staat.

Ik heb echt geen idee wat ik nog kan doen... Help!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om geen dubbel werk te verrichten of tegenstrijdige suggesties te doen, sluiten we dit topic hier af. Onze collega's van PCW+ zijn inmiddels al met uw problemen aan de slag ... en we zijn ervan overtuigd dat je ook daar kwaliteitsvolle hulp zal ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.