Ga naar inhoud

Google chrome


Aanbevolen berichten

Google chrome is gevaarlijk opdringerig en kapotmakend, want ik kan o.a mijn favorieten in IE ook niet meer gebruiken als ik mijn back up wil in ere houden. Dus heb ik google chrome weer verwijderd. Maar dan krijg ik nog meer. Ik kan nu mijn favorieten helemaal niet meer openen want ik krijg nu een venster met de vraag naar het serienummer van "AdobeGoLive cs2". Ik heb ooit van Adobe zelf een gratis studenten versie Photoshop cs2 gekregen , als dat de vraag is, maar zoiets heb ik natuurlijk niet. Chrome had daar mogelijk de lay-out van gebruikt. Voorlopig heb ik maar één mogelijkheid: Chrome verplicht opnieuw installeren en moeten foefelen met de favorieten om de synchronisatie van mijn back up in ere te houden. Op google zelf vind ik geen oplossing, alleen zeer veel klachten daarover.

Er zouden dus zeker ervaringen moeten zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de nadelen van Chrome is dat wanneer je deze browser van je systeem verwijdert er een spoor van vernieling door je register wordt getrokken...:dong:

Een klassieker is deze melding bij het klikken op linken in Outlook: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met uw systeembeheerder.

Er kan aan gesleuteld worden, maar of deze stappen al jouw problemen kunnen oplossen kan ik helaas niet garanderen...ze zijn alvast niet schadelijk.

Maak eerst en vooral een back-up van je register, hoe je dat doet kan je hier bekijken.

Maak nu een nieuw herstelpunt.

Stel reset nu je Internet Explorer naar zijn standaardwaarden:

- Open Internet explorer.

- Druk op de Alt toets op je toetsenbord. Er verschijnt een menu.

- Ga naar het menu Extra en kies Internetopties.

- Op de tab Geavanceerd klik je onderaan op de knop Opnieuw instellen...

- Klik nogmaals op Opnieuw instellen.

- Klik op Sluiten en herstart internet explorer.

Opmerking:

Bovenstaande procedure kan ook volautomatisch gebeuren, door dit programma te downloaden en uit te voeren: reset IE naar standaardinstellingen (klik erop).

Meer info over het opnieuw instellen van IE, vindt u hier.

Neem deze info door: er staan twee linken in...de eerste linkt naar deze Fix It (de knop Dit probleem oplossen), de tweede naar deze blog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.