Ga naar inhoud

Google Drive ,mijn enkel mijn eigen laptop op automatisch inloggen zetten


carambole

Aanbevolen berichten

In de les staat mijn gmail nu open en bloot.Automatisch inloggen kan ik niet afzetten.

Mss vind ik dat wel maar dan moet ik telkens handmatig inloggen,ook thuis.

Hoe werkt dat ,elke pc heeft toch een eigen ip adres ?

Of gewoon een fake gmail account aanmaken voor de lessen(is er voor elke gmailaccount een Drive?)?

aangepast door carambole
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat denk je van gewoon handmatig uitloggen op school?

Ik neem aan dat je op een pc in de Open-Leer-Ruimte zit, en dat je niet wilt dat iemand anders kan inloggen in jouw gmail.

Dan kan ik je al gerust stellen. Gewoon uitloggen op school. Gmail gebruikt voor elke keer dat je inlogt een session-token. Deze token gaat gewoon verloren op het moment dat je uitlogt.

Moet je op de PC's op school ook inloggen met je EIGEN school account, dan kan NIEMAND in jouw Gmail komen. Zij zouden dan ook in jouw account moeten kunnen inloggen en zo naar gmail toe moeten gaan. Maar ik ga er vanuit dat je je gebruikersnaam en wachtwoord van je school-account gewoon netjes voor jezelf hebt gehouden.

Wil je er echt zeker van zijn dat de pc niets gaat bijhouden kun je altijd privé-modus gebruiken. Sommige browsers gebruiken daar of ctrl+shift+p of ctrl+shift+n als sneltoets voor.

Je merkt snel welke sneltoets het is, aangezien er een nieuw venster opent.

PS: buitenom jouw 'probleem' moet je privézaken niet op school regelen mits het ook echt voor school bedoeld is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat in de klas op automatisch inloggen bij Drive.WW en GN is voor ieder hetzelfde op elke pc(andere gebruiker),ca 100.

En er waren nog pc's die Drive liet zien van andere leerlingen.Dat automatisch inloggen(ww) zit toch bij Chrome(instellingen).

Het is zoals een tablet met Chrome-book erop denk ik .Als ik daar uitlog(klas) dan moet ik thuis inloggen.Wat een knoei.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.