Ga naar inhoud

help- kan NIET meer inloogen bij hotmail


karibu

Aanbevolen berichten

hoi,

ik heb een idioot probleem, maar eventueel kan mij iemand helpen.

sinds gisteren heb ik win 7 op min pc. nu wil ik inloggen op hotmail en realiseer me dat ik mijn wachtwoord ben vergeten. ook de veiligheidsvraag kan ik niet meer juist beantwoorden (ben toen net verhuised vanuit het buitenland en weet dus niet meer welk land ik had aangeven als woonplaats- en wat mijn lievelingseten is weet ik blijkbaar ook niet meer).

nu heb ik dat alles een paar keer geprobeerd, maar niks werkt.

heet iemand een idee voor mij?

weet iemand hoe ik in contact kan komen met hotmail?

alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook geen alternatief e-mailadres opgegeven waar ze je nieuwe paswoord kunnen naar toe zenden?

Bekijk je je mail enkel via de browser of gebruik je ook een e-mailprogramma? In dat laatste geval is je wachtwoord opgeslagen op je pc als je hebt gekozen voor de optie wachtwoord onthouden.

Of maak je geen gebruik van msn messenger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

alternatief email heb ik maar omdat het hetzelfde pw is kan ik ook daar niet meer inloggen. omdat ik gisteren win 7 heb geïnstalleerd, zijn alle opgeslagen dingen in browers kwijt. ik had met windows live mail gewerkt, maar ook dat is weg i.v.m. het nieuwe sturingssystem.

pffff. ik zou het liefste met hotmail willen bellen of een admin kunnen aanmailen met mijn probleem. heb al erg lang gezocht op homepage, maar niks kunnen vinden. (maar goed- dat betekent weinig, ik ben er ja ook in geslaagd mijn pw te vergeten...)

Nog iemand een idee voor mij? kan toch niet zijn dat ik mijn account nu kwijt ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via hotmail ben ik op deze website terecht gekomen:

https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx

Klik linksonderaan op de knop Continue om de procedure te starten.

Je moet wel over een e-mailadres beschikken waarop ze je kunnen bereiken. Ze gaan je een lijst van vragen stellen om zo te achterhalen of je wel inderdaad de eigenaar bent van het e-mailadres waarvan je het wachtwoord wil weten.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.