Ga naar inhoud

Ik krijg geen verbinding met internet


Jente

Aanbevolen berichten

Goeiedag,

Sinds een uurtje geleden kan ik niet meer op internet met mijn Toshiba met Windows 8.1.

Ipv de balkjes die je netwerk aangeven staat er nu een vierkant, me links een stekkertje precies en dan een kruis erin. Wanneer ik met men muis er stil op blijf staan komt erop: 'geen verbindigen beschikbaar'. Als ik er dan op klik komt erop: 'geen verbindingen beschikbaar, problemen oplossen'.. Ik klik dan op problemen oplossen en dan zegt hij dat ik een ethernetkabel moet aansluiten? Is dit echt nodig?

Alvast bedankt,

Jente

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Jente,

Welkom op PC Helpforum! ;-)

Ik veronderstel dus dat je over een laptop van Toshiba beschikt ? Heb je al eens gekeken of er nergens aan of op je laptop een toets of schakelaar staat waar een WiFi antennetje op staat bijvoorbeeld? Misschien heb je deze per ongeluk uitgeschakeld. Deze toets (als er een zou zijn op het toetsenbord) bevindt zich veelal vanaf de F1 tot de F12 toets bovenaan het toetsenbord. Bij Toshiba komt deze schakelaar veelal voor aan de voor- of zijkant van de laptop.

Dus meestal FN + Wifi toets

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.