Ga naar inhoud

Internet disconnect enkele keren per dag voor paar seconden


Norzan

Aanbevolen berichten

Beste,

Sinds enkele weken disconnect mijn internet voor enkele seconden, en dit gebeurt van 1 tot soms 5 maal per dag. Dit is zo kort dat je tijdens normaal browsen niets merkt maar bij online games en skype-calls is dit zeer hinderend. Het probleem doet zich zowel thuis als op mijn kot voor dus ik veronderstel dat het aan mijn pc moet liggen en niet aan de modem of provider.

Ik heb al enkele uren zitten googlen maar helaas nog geen oplossing gevonden, uit dit advies heb ik al mijn realtek ethernet drivers geupdate, anti-virus en malwarebytes laten scannen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want het wordt echt frustrererend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb iets gevonden, bij de windows event viewer heb ik deze error opgespoord:

Source: Dhcp-Client

Event ID: 1003

Your computer was not able to renew its address from the network (from the DHCP Server) for the Network Card with network address 0x10BF48BC466B. The following error occurred: 0x79. Your computer will continue to try and obtain an address on its own from the network address (DHCP) server.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.