Ga naar inhoud

Internet werkt niet en kan geen IP-adres vinden


Aanbevolen berichten

Beste lezer,

Ik ben net nieuw op dit forum, en had een account aangemaakt voor een vriend.

Zijn computer was kapot en hij vroeg mij om deze te maken. De computer zelf was vrij hard beschadigd hij stikte van de virussen, het internet deed het niet en hem in zijn factory settings zetten was niet mogelijk. De meeste virussen zijn normaal van zijn pc maar ik heb werkelijk geen idee wat er met de fout van het internet zou kunnen zijn via een mobile apparaat kan je wel op het internet. Ik heb ook ondervonden dat het geen IP-adres meer kan vinden en weet niet of dit normaal is wanneer er geen internet is. als iemand raad weet zou dat geweldig zijn en niet te moeilijk ik ben tenslotte wel maar 14 jaar. ik zal enkele foto's toevoegen in de hoop dat deze zouden helpen.

Het netwerk zelf is een draadloos netwerk, een b-box van belgacom.

Let niet te veel op spelfouten, ik ben moe en de koffie is op.

post-49424-1417705818,1854_thumb.jpg

Alvast bedankt,

Xavier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens bij apparaatbeheer of de netwerkadapters geen foutmeldingen (rode x of gele driehoek) vertonen.

Kijk dan gelijk na of ze zijn ingeschakeld.

Controleer dan via het netwerkcentrum de eigenschappen van de adapters of ze het IP en de DNS automatisch verkrijgen.

Kan je de pc met een utp kabel aan de router hangen?

Krijg je dan een IP adres?

Reset naar de factorysettings was niet mogelijk zeg je.

Heb je op een of andere manier een herinstallatie van windows gedaan of heb je enkel de virussen op geruimd?

Met welke tools heb je de virussen opgeruimd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.