Ga naar inhoud

Itunes download - foutmelding


odil

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat mijn bericht in het juiste topic staat want ik kon niet echt vinden waar ik het kon plaatsen.

Vorige week was mijn afspeellijst opeens verdwenen, op google gezocht en ik zag dat dit nog wel eens is voorgevallen en enkele personen gaven een oplossing, maar dit heeft het bij mij maar erger gemaakt, dus heb ik via configuratiescherm/programma verwijderen alles van itunes verwijderd en dan itunes opnieuw gedownload, maar nu krijg ik de volgende melding als ik itunes wil openen? het bestand itunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt

Hoe krijg ik itunes terug goed werkende?

Ik ben dj van beroep en itunes is gekoppeld aan mijn muziekprogramma wat nu ook onbruikbaar is, ik werk nu voorlopig met mijn oude laptop waar itunes wel nog op werkt, maar dat beestje is niet echt meer ter vertrouwen en dus hoop ik dat ik mijn nieuwe laptop vlug kan in dienst nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ odil,

Vorige week was mijn afspeellijst opeens verdwenen, op google gezocht en ik zag dat dit nog wel eens is voorgevallen en enkele personen gaven een oplossing, maar dit heeft het bij mij maar erger gemaakt, dus heb ik via configuratiescherm/programma verwijderen alles van itunes verwijderd en dan itunes opnieuw gedownload, maar nu krijg ik de volgende melding als ik itunes wil openen? het bestand itunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt

Hoe krijg ik itunes terug goed werkende?

Ik moest de map itunes dus verwijderen in mijn muziek, nu kan ik itunes openen maar die afspeellijst onbreekt nog altijd, dus itunes opnieuw downloaden had geen enkel nut?

Het verwijderen alles van itunes en Ik moest de map itunes dus verwijderen in mijn muziek was niet juist.

Want nu heeft u een lege iTunes Bibliotheek op de computer.

Is het mogelijk om een systeemherstel uit te voeren naar een datum toen de afspeel lijst nog aanwezig is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laptop intussen bij mijn dealer binnen gedaan want ik zit in de problemen als dit niet opgelost raakt.

Mijn dealer zal zijn best doen maar kan niet beloven dat hij het opgelost krijgt.

Ik heb vorige week een mail naar iTunes gestuurt maar nog geen antwoord gekregen, het is wel door hun dat ik nu in de problemen zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ odil,

Ik heb de laptop intussen bij mijn dealer binnen gedaan want ik zit in de problemen als dit niet opgelost raakt.

Mijn dealer zal zijn best doen maar kan niet beloven dat hij het opgelost krijgt.

Eerst met systeemherstel de computer terug zetten naar een datum vóór het probleem, dit is belangrijk.

Zodat u de iTunes Bibliotheek terug is op de computer.

Als dat lukt gaan we verder met herstellen.

, het is wel door hun dat ik nu in de problemen zit.

Dat begrijp ik niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder dat ik iets heb gedaan is die afspeellijst opeens verdwenen, die laptop gebruik ik enkel om mijn muziek mee af te spelen, ik surf er niet mee op internet, ik draai er geen programma's op die niet odig zijn voor mijn beroep omdat ik de laptop zo zuiver mogelijk wil houden, dan vraag ik me af hoe die afspeellijst zomaar kan verdwijnen, en meer mensen hebben dit al voorgehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.