Ga naar inhoud

Itunes download - foutmelding


odil

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat mijn bericht in het juiste topic staat want ik kon niet echt vinden waar ik het kon plaatsen.

Vorige week was mijn afspeellijst opeens verdwenen, op google gezocht en ik zag dat dit nog wel eens is voorgevallen en enkele personen gaven een oplossing, maar dit heeft het bij mij maar erger gemaakt, dus heb ik via configuratiescherm/programma verwijderen alles van itunes verwijderd en dan itunes opnieuw gedownload, maar nu krijg ik de volgende melding als ik itunes wil openen? het bestand itunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt

Hoe krijg ik itunes terug goed werkende?

Ik ben dj van beroep en itunes is gekoppeld aan mijn muziekprogramma wat nu ook onbruikbaar is, ik werk nu voorlopig met mijn oude laptop waar itunes wel nog op werkt, maar dat beestje is niet echt meer ter vertrouwen en dus hoop ik dat ik mijn nieuwe laptop vlug kan in dienst nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ odil,

Vorige week was mijn afspeellijst opeens verdwenen, op google gezocht en ik zag dat dit nog wel eens is voorgevallen en enkele personen gaven een oplossing, maar dit heeft het bij mij maar erger gemaakt, dus heb ik via configuratiescherm/programma verwijderen alles van itunes verwijderd en dan itunes opnieuw gedownload, maar nu krijg ik de volgende melding als ik itunes wil openen? het bestand itunes libary.itl is onleesbaar omdat het met een nieuwere versie van itunes is aangemaakt

Hoe krijg ik itunes terug goed werkende?

Ik moest de map itunes dus verwijderen in mijn muziek, nu kan ik itunes openen maar die afspeellijst onbreekt nog altijd, dus itunes opnieuw downloaden had geen enkel nut?

Het verwijderen alles van itunes en Ik moest de map itunes dus verwijderen in mijn muziek was niet juist.

Want nu heeft u een lege iTunes Bibliotheek op de computer.