Ga naar inhoud

mail redden van harddisk laptop met vista


djessdog

Aanbevolen berichten

Hallo, ik kreeg een laptop met Windows Vista, maar het moederbord daarvan is volledig verloren gegaan. Nu heb ik de harddisk eruit weten te redden en probeer de e-mails te redden.

Is er m.a.w. een tool om de e-mails te backuppen (ik heb geen andere windows laptop wel een Imac) en ze vervolgens te importeren in de mail van een Ipad?

De harddisk kan ik lezen via een externe schijf-sleef. Ik heb reeds geprobeerd met de app mail monkey om de mails te converteren naar een mailformat voor de Ipad, maar dat is helaas niet gelukt. D.w.z. alle mails krijgen de juiste extensie maar ik kan het niet importeren in de Mail van de Ipad.

Zoek ik het te ver?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@ djessdog,

Is er m.a.w. een tool om de e-mails te backuppen (ik heb geen andere windows laptop wel een Imac) en ze vervolgens te importeren in de mail van een Ipad?

De harddisk kan ik lezen via een externe schijf-sleef. Ik heb reeds geprobeerd met de app mail monkey om de mails te converteren naar een mailformat voor de Ipad, maar dat is helaas niet gelukt. D.w.z. alle mails krijgen de juiste extensie maar ik kan het niet importeren in de Mail van de Ipad.

Ik vrees dat het niet zal lukken.

De app Mail Monkey is voor OS X (Mac) en is niet geschikt voor iOS (iPad).

De iPad staat niet toe om e-mailberichten te importeren.

Wat wel wellicht mogelijk is, vanaf de Mac de e-mailberichten te exporteren naar pdf bestand en op de iPad opslaan.

Indien de e-mailberichten nog op de server aanwezig zijn dan kunt u wel vanaf de iPad inloggen en de berichten ophalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.