Ga naar inhoud

Mailen in het buitenland


catmen

Aanbevolen berichten

Hallo, raar vraagje! we nemen onze laptop mee naar Frankrijk, we willen daar op internet maar ook een mail versturen van daar naar Belgie, ik weet dat het hotel minstens internet aansluiting ter beschikking moet hebben, je krijgt dan een code "of zo iets" kan iemand me vertellen hoe dat in zijn werk gaat ook om een mail te zenden, wat moet ik minstens weten om aan te loggen? heb een account bij belgacom

Alvast bedankt

catmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

je krijgt dan een code "of zo iets" kan iemand me vertellen hoe dat in zijn werk gaat ook om een mail te zenden, wat moet ik minstens weten om aan te loggen?

Je krijgt een wachtwoord om in te loggen op het draadloos netwerk...daardoor kan je op internet.

Mail versturen kan via je webmail.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor het laattijdig antwoord maar we waren dus met verlof, Ik nam de laptop van mijn vrouw mee, en als je inlogt op internet (in het hotel) kon zij inderdaad mailen, zij heeft wel een windows live mail account, ikzelf kon niet mailen wegens een skynet account. de vraag is dus opgelost wat mij betreft, bedankt voor jullie reakties.

catmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.