Ga naar inhoud

mensen kunnen niet verbinden met mijn Mumble server.


kiliandj

Aanbevolen berichten

hallo iedereen.

Ik probeer momenteel mijn clan van een voice chat server te voorzien.

Dus heb ik een udoo quad mini -pc besteld (beetje soals een raspberry pi maar dan veel krachtiger)

En hier een basic mumble server op geinstaleerd.

En een tijdje werkte dit nog een beetje maar dan wel met het probleem dat mensen regelmatig de verbinding met de server verloren.

Ik heb geprobeert de kwaliteit van de" server te verlagen maar zonder resultaat.

En toen dan dacht ik, "ik zal de server een heropstarten wie weet"

En nu kan er opeens niemand meer op de server.

Iedereen krijgt de foutmelding : server connection failed: connection timed out.

ik heb een telenet router/modem combo waar dan nog eens een Netgear wndr3700v4 router op aangesloten is. de raspberry is via een cat 5e kabel aangesloten op de netgear.

De server draait op een door udoo aangepaste versie van debian wheezy (armhf)

EDIT: IP-adres en port verwijderd !!!

De port is op het ip van de netgear opengezet op de telenet.

En de port is op het ip van de udoo ook opengezet op de netgear.

Op voorhand bedankt voor de moeite.

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is er btw een manier om er voor te zorgen dat mensen niet meer mijn ip nodig hebben om te verbinden?

Dat kan door DNS (klik) aan te vragen zodat de mensen gewoon de naam in de browser moeten typen.

Update : de server valt uit zichzelf uit zegt : server connection failed : remote host closed the connection.

en start dan weer vanzelf op -.-

Wat start weer vanzelf: server of pc

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.