Ga naar inhoud

Met welk programma kan ik alle programmas zien die data Mb gebruiken van internet


ben40

Aanbevolen berichten

Welk programma kan de data(Mb) monitoren die mijn windows computer verbruikt van mijn internet verbinding.

Ik zoek dus een programma dat alle data registreert/laat zien, die over mijn internet verbinding gaat.

Als voorbeeld: de data die verbruikt wordt door firefox internet browser, skype, program updates, antivirus updates etc.

Ik gebruik een usb dongle, en verblijf in het buitenland, waar mijn Mb erg duur zijn.

Zelfs als firefox en skype uitstaan, is er data verbruik en ik wil nu weten waar dit data verbruik vandaan komt.

Weet iemand een goed freeware programma voor dit te monitoren.

gr Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs als firefox en skype uitstaan, is er data verbruik en ik wil nu weten waar dit data verbruik vandaan komt.

Misschien dat er Malware aanwezig is of maak je gebruik van Torrent?

Voer onderstaande eens uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

bij deze [ATTACH]32156[/ATTACH]

hoor graag van je of je vreemde dingen in deze lijst zie.

Maar een programma wat alle in en uitgaande data noteert/registreert bestaat dat niet??

wel zo handig om te zien hoeveel gebruik skype etc etc.

Voor skype gebruik ik wel een bandwidth controller wat enorm veel Mb bespaart.

gr Ben

hijackthis 21mei2014.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie,

bij deze [ATTACH]32156[/ATTACH]

hoor graag van je of je vreemde dingen in deze lijst zie.

Misschien dat er Malware aanwezig is of maak je gebruik van Torrent?

Voer onderstaande eens uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Kan je bovenstaande uitvoeren, je hebt een Hijackthis logje geplaatst i.p.v. RSIT uit te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.