Ga naar inhoud

Pc vernieuwen


bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb een oude pc van mijn zoon terug gekregen , want ,,dat ding is niet meer vooruit te branden ,,

Nu heb ik onlangs een discussie gehad , waar ik de aktie pc vernieuwen heb gedaan , maar dat was de computer van mij vrouw , een windows 8

Het was de discussie : foutcode Oxc0000034 op 6 juli.

Nu zit ik dus achter de Toshiba met XP.

Ik heb geen idee waar ik de mogelijkheid PC vernieuwen kan vinden .

Wel systeem herstel , maar daar schiet ik denk ik niets mee op.

Ik wil deze computer eigenlijk weer zo gangbaar maken dat de kleinkinderen er wat handigheid mee kunnen krijgen .

Dus zo weinig mogelijk weer installeren .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Bernard,

Nu heb ik onlangs een discussie gehad , waar ik de aktie pc vernieuwen heb gedaan , maar dat was de computer van mij vrouw , een windows 8

Het was de discussie : foutcode Oxc0000034 op 6 juli.

Nu zit ik dus achter de Toshiba met XP.

Ik heb geen idee waar ik de mogelijkheid PC vernieuwen kan vinden .

Ik wil deze computer eigenlijk weer zo gangbaar maken dat de kleinkinderen er wat handigheid mee kunnen krijgen .

Dus zo weinig mogelijk weer installeren .

Bedoeld u deze topic?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Windows Xp ga je de functie niet terug vinden zoals die in Windows 8 voorzien is.

Maar het gaat hier blijkbaar om een merk computer, indien er nog een recovery partitie of recovery schijfjes aanwezig zijn kan je de computer terug naar fabrieksinstellingen zetten.

Dus in de staat zoals bij aankoop.

Dat wil zeggen dat nadien geïnstalleerde Updates, software, bestanden allemaal verwijderd worden.

Wil je de computer terug zetten naar fabrieksinstellingen geef dan ook model en modelnummer door van je computer.

Een andere mogelijkheid is het terug zetten van een image ( back- up) indien ooit gemaakt toen de computer wel nog goed zijn werk deed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal eerst eens wat gegevens geven :

Het gaat om een Toshiba Satellite M40x-286/370

Model :PSM4XE-03V01WDU

15.4/1.5/512 MB/60 GB WL/DVD RWDL

De laptop is van 31 - 10 - 2005

Verder heb ik 3 schijfjes van de Toshiba , nl.

EXPRESS MEDIA PLAYER RECOVERY CD

DVD-ROM PRODUCTHERSTEL 1/2

DVD-ROM PRODUCTHERSTEL 2/2

Maar mag ik een eerlijk advies , is het de moeite waard om hier nog wat mee te doen ?

Of zeg je van hij heeft z,n tijd gehad , en zal niet beter/sneller worden als nu .

Ik heb gisteravond Ccleaner er over heen laten gaan , dat leverde 2 blz. rotzooi op ( waarschijnlijk nooit iets aan gedaan )

Het gaat mij er om , om de Toshiba zo te krijgen dat je een beetje kunt googlen , en startpagina bezoeken .

Maar geen films en muziek en dat soort dingen

Wat denken we er van ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uit verschillende schermpjes , dat windows geen ondersteuning meer bied aan XP.

Ook de beveiliging Microsoft Security geeft dit aan . Ik heb een schijfje om Microsoft Office Professional Edition 2003 te installeren

Want als ik deze niet kan installeren , heb ik ook geen microsoft security ?

Maar heeft dit nog wel zin dan ?

Ik heb productherstel nog niet gedaan ,maar ik vraag mij af , wat kan ik er straks nog mee ?

Want anders is het allemaal een beetje zinloos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.