Ga naar inhoud

Sitecom Wifi Range Extender WLX-2006 N300 Valt elk uur uit


Aanbevolen berichten

Hoi,

ik heb een Sitecom WLX-2006 range extender N300 wallmount omdat ik weinig tot geen internet op zolder heb.

Toen ik de extender had geïnstalleerd leek alles te werken maar al gauw merkte ik dat op mijn PS3 elke 15 - 30 - 60 Min een verbindingsfout optrad.

Ik heb het vermoeden dat het aan de extender ligt omdat (voordat ik de extender had en een verdieping lager zat waar ik wel gewoon internet had en geen verbindingsfouten kreeg)

Kan iemand mij helpen?

Dit is de config van mijn extender: [ATTACH]33656[/ATTACH]

(Open dit wel in WordPad of Notepad)

Groetjes David

config.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je eerst even moet uitzoeken of de verbinding tussen de PS3 en de Range Extender weg valt, of dat de verbinding tussen de Range Extender en de Router weg valt.

Ik vermoed namelijk dat laatste. In dat geval staat de Range Extender op de verkeerde plaats. Dan staat hij net buiten een fatsoenlijk bereik van de Router.

Als je op de WiFi van de router geen problemen hebt, dan kun je in ieder geval de Router al uitsluiten dat deze misschien defect begint te raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de range extender hangen op de hal waar nog wel prima internet is, dus dat lijkt me geen probleem. Ik heb ook altijd m'n laptop aanstaan als ik achter de PS zit, hierop krijg ik geen fouten met de verbinding. Maar het lampje van het internet op de extender knippert wat gewoon hoort te branden. Ook al knippert dit lampje ik heb geen problemen op mn laptop. Ik heb ook op sommige forums gelezen dat deze extender pure bagger was. Maar thnx voor de snelle reactie ik zal het ff proberen. Als het nog steeds niet werkt ga ik ff naar MyCom daar heb ik namelijk de extender gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.