Ga naar inhoud

skype afmelden


arrows

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

Sinds n paar maand heb ik windows 8. Om de een of andere reden lijk ik Skype nooit correct (te kunnen) afsluiten. Ik blijf blijkbaar steeds online staan. Heeft soms iemand een idee hoe dit komt? Klikken op afmelden of sluiten lijkt niet te helpen.

Kan het soms zijn omdat Skype gelinkt is aan opstarten van men laptop?

Ondertussen heb ik reeds Skype voor bureaublad gedownload omdat deze versie mij beter ligt? Iemand een idee of oplossing?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info.

Wat vervelend allemaal. ik heb niet altijd de tijd om te skypen als ik ns op pc ben.

En blijkbaar ben ik ook online als de pc afstaat? ik snap er niets van maar zal ongetwijfeld wel aan mij liggen. Ik zou toch wel graag zelf beslissen wanneer ik bereikbaar ben voor men skypegasten en wanneer niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo,

Ik had dit topic graag nog eens naar boven gebracht omdat ik daar nog steeds mee aan het sukkelen ben en de exacte oplossing nog niet heb gevonden.

Ik blijf dus altijd online staan niettegenstaande ik de skypetoepassing in windows 8 op onzichtbaar zet en de skype op mijn bureaublad, dus de oude versie steeds op Offline zet en op afmelden klik.

Ik vind dit zeer vervelend aangezien ik niet steeds de tijd heb om te skypen als ik op de pc zit... en ik vind het trouwens ook vervelend online te staan als ik dat niet ben.

Hopelijk weet iemand raad. Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.