Ga naar inhoud

Sluiten pagina's + melding verouderde browser ook op nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Vraagje.

Ik krijg constant de melding en op alle mogelijke sites: 'tabblad gesloten en heropend wegens problemen met de website' + op sites de melding 'u werkt met een verouderde browser'

Probeer ik de browser (internet expl) up te daten dan zegt hij dat de pc al een recentere versie heeft.

Nu dacht ik, dat zal aan mijn laptop liggen (win 7 die al 5 jaar oud is). Dus ik kocht een nieuwe (-Dell win8.1) en die heeft de identieke problemen met het constant sluiten en heropenen van pagina's én ook op deze laptop krijg ik overal de melding dat ik met een verouderde browser werk.

De problemen doen zich voor zowel via kabel als draadloos.

Heeft iemand enig idee van het probleem? Ik zou denken de verbinding (gezien nieuwe laptop de identieke problemen heeft) maar mijn provider zegt dan weer dat er niets mis is met de verbinding....

Alvast bedankt voor je reactie.

An

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo falstring,

Dit is niet het geval, de nieuwe pc (Dell met voorgeïnstalleerde win8.1) had meteen dezelfde problemen terwijl er nog niets op geïnstalleerd is.

= meteen bij een paar klassieke websites te openen, Gmail-ebay.... het sluiten en heropenen van tabbladen.

(wel eigenaardig dat ook de nieuwe laptop op vele sites de melding geeft dat ik met een verouderde browser werk?), terwijl dit niet het geval is.

Kan dit aan de internetverbinding liggen? De problemen zijn zowel op wifi als kabelaansluiting.

het lijkt erop dat je op die nieuwe pc naast windows eenzelfde pakketje software hebt geïnstalleerd als op de oude pc. dus daar eerst maar eens naar kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.