Ga naar inhoud

trage verbinding ondanks glasvezel


johanflier

Aanbevolen berichten

Ik heb de speedtest gedaan. Geeft veel fouten in allerlei onderdelen. Zijn gerepareerd. (Da's dus mooi meegenomen...). Maar de verbinding wordt er niet sneller door helaas... Ik ga de andere link ook even proberen. Het gaat niet alleen om youtube filmpjes, maar ook om bijv. het NOS journaal ed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn je resultaten op speedtest? Hoeveel download en hoeveel upload heb je gehaald?

Ook als je overstapt op een ander abonnement moet je vaak de modem en router herstarten. Is dit ook al eens uitvoerd? Anders KPN eens bellen, zij kunnen vaak de verbinding tot jouw thuis testen.

Glasvezel wil vaak niet zeggen dat je echt Fysiek glasvezel krijgt. Je krijgt alleen de snelheid die glasvezel ook zou kunnen halen. Als je echt glasvezel tot in huis zou krijgen moeten ze de hele grond open trekken en nieuwe kabels (glasvezelkabels) trekken. Vaak ligt er wel glasvezel tot aan de lokale centrale, deze kan nog best ver van jou vandaan zijn. Als jij dan heel ver van de centrale zit, heb je nog steeds een slechte verbinding (Ik ga er alleen niet vanuit dat dit het geval is).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.