Ga naar inhoud

VBS file


Smedtje

Aanbevolen berichten

Nu heb ik zo een onschuldig virus grapje gemaakt via notepad( vbs) , Je kent het wel dat je zo pop ups krijgt die je zelf kan invullen :).

Dit is allemaal leuk maar nu wil ik dit naar vrienden zenden om hun een half hart attack te doen krijgen maar dit wilt niet lukken, niet via facebook, email en skype, Hoe verzend ik dit nu? Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij doen er dagelijks als forum alles aan om malware te weren of op te lossen. Het lijkt ons dan ook geen goed idee om bijstand te verlenen bij het maken en/of versturen (al dan niet als grapje bedoeld) van fake virussen. Voor de maker kan dit inderdaad een "onschuldig grapje" zijn, voor de ontvanger kan dit - naast de paniekaanval - ook aanleiding geven tot foute reacties die échte PC-problemen veroorzaken. Dat leert ons alvast het verleden. Daarom zetten we hier ook een "slotje" op !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.