Ga naar inhoud

verbinden telenet in buitenland


nvniels

Aanbevolen berichten

Hallo. Ik ben nu op vakantie in Frankrijk en ik wil graag yelo tv of andere services gebruiken van Telenet.

Ik ben nu verbonden met orange F en hoe kan ik gratis verbinden met telenet. Ik heb al geprobeerd met VPN maar allemaal betalend. Ik heb ook al geborneerd met dns maar dat weet ik niet hoe dat werkt.

Kan iemand mij helpen? :)

Groetjes Niels Verhoeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link kom je meer te weten over Yelo in het buitenland:

Tv kijken via Yelo kunnen we je, omwille van rechten, niet aanbieden in 't buitenland.
Ik weet dat andere mensen dat wel kunnen maar ik weet niet hoe. Ik denk iets met VPN of Proxy server of DNS. Maar daar weet ik niks over.

Dan ga je dus eigenlijk proberen om de beperkingen die Telenet zelf heeft ingesteld te omzeilen en daar mogen/willen/kunnen we als forum geen hulp voor aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat wil ik niet. Maar kan ik misschien verbinden met België via ip adres of iets anders. De reden is voor mijn server die is alleen zichtbaar op telenet verbindingen en op telenet hotspot en homespot. Snap je. Ik ben nu verbonden met Orange F DSL. Ik zal direct mijn external ip geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste nvniels,

ik herhaal voor jou graag nog eens mijn eerdere boodschap die, dacht ik, to the point is. ;-)

Via deze link kom je meer te weten over Yelo TV in het buitenland:

Tv kijken via Yelo kunnen we je, omwille van rechten, niet aanbieden in 't buitenland.
Ik weet dat andere mensen dat wel kunnen maar ik weet niet hoe. Ik denk iets met VPN of Proxy server of DNS. Maar daar weet ik niks over.

Met andere woorden: je kan kan en mag geen Yelo TV in het buitenland bekijken, dit omwille van rechten / beperkingen die Telenet opgelegd kreeg.

Niet enkel Telenet dient die beperkingen te volgen, ook de consument dient ze te volgen en ja ... ook wij als forum mogen/willen/kunnen hier geen hulp voor aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Aangezien alles duidelijk is en duidelijk werd uitgelegd sluiten we dit topic hier af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.