Ga naar inhoud

WD Mycloud van het ene telenet netwerk verbinden met een ander telenet netwerk


mathez

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik heb een technische vraag waarop ik online geen antwoord kan vinden. Het zit als volgt:

Bij mijn schoonouders hebben ze een telenet netwerk en wordt er veel gedownload, de moeder doet dit :) en plaatst alle series en films mooi in mapjes op een Western Digital MyCloud. Toen ik daar nog woonde was het echt makkelijk om draadloos alles te bekijken met de Smart TV of iPad,...

Nu ben ik net verhuist een dorp verder, ik heb men eigen telenet netwerk en kan natuurlijk ook zelf downloaden. Maar na het werk ga ik sporten en tegen dat ik thuis ben heb ik niet veel tijd meer hiervoor... Ik zou dus graag de MyCloud willen toevoegen aan ons draadloos netwerk...

(voor de duidelijkheid, Western Digital heeft apps voor ipad en mac / Windows om toegang tot de schijf te krijgen, maar jammer genoeg niet voor een Samsung Smart TV waar we altijd op kijken.

Weet er iemand een manier om deze Cloud drive van de router van de ouders naar onze telenet router te verbinden zodat we deze ook tussen de netwerkschijven zal verschijnen en we zo aan alle films kunnen?

Alvast bedankt voor de reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.