Ga naar inhoud

website niet toegankelijk bij wifi(met routeer)


Malfrats

Aanbevolen berichten

Ik ken een website om tennisuitslagen door te geven.

Probleem: die pagina kan niet geopend worden vanop het tennisplein (via een telenet modem en een wifi router)

Vaststelling: het ligt volgens mij niet aan de pc, want als die pc met internet verbonden is via een usb met mobiel internet, dan kan de website wel bezocht worden? Ook dezelfde browser wordt gebruikt.

Maar als men dus de pc verbindt met wifi van het tennis, dan kunnen allemaal sites bezocht worden,behalve die site…

Dank!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik principe werkt uw laptop en wifi prima.

Dus vermoed ik dat de firwall het blokkeerd ofwel is er een pop-up uitslag.

Bij pop-up en https kan je naar configuratiescherm / internetoptie / tab privacy en instelling (bij popup) en daar de website van tennis invullen.

Ook daar bij tab beveiliging / vertrouwde site het adres invullen.

Anders een ander browser installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik principe werkt uw laptop en wifi prima.

Dus vermoed ik dat de firwall het blokkeerd ofwel is er een pop-up uitslag.

Bij pop-up en https kan je naar configuratiescherm / internetoptie / tab privacy en instelling (bij popup) en daar de website van tennis invullen.

Ook daar bij tab beveiliging / vertrouwde site het adres invullen.

Anders een ander browser installeren.

Bedankt voor je reactie.

Ik heb de firewall uitgezet maar het was nog steeds niet mogelijk.

Kan het dan aan de computer zelf liggen? De website is vanop diezelfde computer bij een ander netwerk wel te consulteren. Zou het dus kunnen zijn dat, vanaf die pc op het netwerk van tennis zit, de browser/popup- instellingen veranderen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.