Ga naar inhoud

Wel wifi verbinding, maar toch beperkte toegang na inschakelen firewall..


Tess92

Aanbevolen berichten

Had AVG geupgrade naar de volledige versie, met dus een firewall, en sinds ik die aanhad deed mijn internet het niet meer. Ik deel internet met mijn buurvrouw en zij heeft wel gewoon verbinding en toegang. Ik kan dus niet bij de modem, maar dat lijkt me niet het probleem.

Ik heb via andere berichten al vanalles geprobeerd via prompt en door het netwerk te vergeten, computer opnieuw opgestart etc. En uiteraard heb ik de firewAll uitgeschakeld en avg daarna, toen bleek dat dat niet hield, helemaal verwijderd. Ik weet echt niet meer hoe ik dit kan oplossen.. Op mijn telefoon heb ik ook gewoon internet via hetzelfde netwerk.. Het ligt dus echt niet aan mijn wifi, maar aan mijn laptop.

Als ik een troubleshoot doe met Windows, geeft hij aan dat de ip-configuratie niet correct Is..

Kan iemand mij helpen aub? Heb echt internet nodig voor school...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, een upgrade van de gratis versie naar de betaalde versie van AVG bedoel ik hè.. En het probleem Is denk de firewall die ik had ingeschakeld.. Maar zoals ik al zei, heb ik avg al verwijderd. En systeemherstel heb ik ook geprobeerd, maar hij geeft aan dat er geen herstelpunten zijn.. Terwijl ik express een herstelpunt Had aangemaakt een paar dagen terug, maar blijkbaar Is er nu geen herstelpunt meer.. Dus ik kan geen systeemherstel doen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >.

C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.

Open de verkenner en klik op de C schijf.

Open het bestand ipconfig.txt en plak de inhoud in je volgend bericht of voeg het bestand ipconfig.txt toe aan je volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.