Ga naar inhoud

Wi-Fi verbinding Telenet valt steeds weg en Homespot neemt over....


Fonzer

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zit sinds een paar weken valt mijn Telenet Wi-Fi signaal op mijn GSM weg en verbindt die automatisch met mijn telenet Homespot. Het gebeurt niet altijd, ik heb de indruk dat het vooral 's avonds een probleem is (als iedereen thuis is...) maar dat kan ook een gevoel zijn.

Ik maakt vervolgens terug verbinding met mijn telenet Wi-Fi, soms zonder problemen, soms vraagt opnieuw het wachtwoord.... soms niet.... Nadat hij verbonden is, zie je soms na enkele seconden de verbinding terug overspringen naar mijn telenet Homespot, soms na enkele minuten, soms na een uur.... ik geraak er gewoon niet meer aan uit.

Mijn GSM toestel is een Samsung Galaxy S4.

Ik heb hetzelfde probleem bij mijn Samsung Galaxy Tab 2.

Merkwaardig is dat mijn dochter dit probleem bij haar Ipod niet heeft. Mijn printer en laptop zitten eveneens op dit Wi-Fi netwerk en hebben hier ook geen last van.

Zoals reeds aangehaald, dit probleem is sinds enkele weken. Daarvoor heb ik hier nooit last van gehad. Bij mijn weten heb ik niets aan de instellingen van mijn router/modem gewijzigd. Ik heb hem al zelfs via mijn.telenet.be gereset, doch ook zonder succes.

Weet iemand hier raad mee?

Alvast bedankt!

Steven

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.