Ga naar inhoud

Wifi


Aanbevolen berichten

Sedert enkele dagen krijg ik geen verbinding meer met het internet met de laptop.Asus 512C,Win 8.1 en IE 11,heb alles geprobeert volgens miin kennis,vanuit configurateischerm alle mogelijke instellingen gecontroleerd zonder resultaat.Abonnee bij Belgacom en bbox2-0880,onder instellingen rechter benedenhoek v h scherm isvliegtuigstand uitgeschakeld en WIFI aan,automatisch verbinding maken is ook aangeduid maar als je op verbinding maken klikt geeft hij altijd aan dat hij geen verbinding kan maken en oplossen van verbindingsproblemen breng me ook geen oplossing.Kan maar aan één ding denken dat ik per ongeluk een toets heb ingedrukt die de verbinding uitschakeld maar in de helpfile van ASUS vind ik het niet terug.De functietoets en F2 schakelt enkel de vliegtuigstand aan of uit.Ben ten einde raad,graag een oplossing als het kan ,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik reeds gezegd had in de handleiding van mijn laptop vind niet de oplossing.Geef je nog even mee wat ik nog allemaal geprobeerd heb: vanuit configuratiescherm, netwerkverbindingen geopend, Wifi geselecteerd, verbinding maken,inschakelen,niet gelukt.Vanuit instellingen rechts onder op het scherm het icoontje selecteren er zijn verbindingen beschikbaar, verbinding maken geen resultaat.In de taakbalk blijft het icoontje altijd grijs.Probleemoplosser geef ook geen resultaat.Systeemherstel durf ik nog niet uitvoeren omdat ik de computer gebruik voor mijin DJ werk en dat is bijna dagelijkse kost dus als het miloopt moet ik foffait geven en dat zie ik niet zitten,grtjs alvast bedankt voor uw hulp;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je een printscreen maken van je netwerkcentrum, netwerkverbindingen en apparaatbeheer.

Gebruik hiervoor de toetsencombinatie Windows + X, dan klik je op configuratiescherm-> netwerkcentrum.

Netwerkverbindingen bereik je direct via dezelfde toetsencombinatie,net zoals apparaatbeheer.

Zorg dat je als je de printscreen maakt van apparaatbeheer je op het driehoekje voor netwerkadapters klikt zodat alle adapters in beeld gebracht worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is je modem/ router van Belgacom het enige apparaat of is er nog eentje als tussenstation aanwezig?

Zet je laptop uit.

Schakel de modem/ router van Belgacom eens enkele minuten volledig uit en laat dan de modem opnieuw opstarten.

Als de modem volledig opgestart is schakel je de laptop terug in.

Wat levert dat op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je gevraagd had de modem terug herstart laten doen, zonder resultaat.De vaste PC doet het wel.Heb nog eens geprobeert vanuit instellingen rechts v h scherm de verbinding te laten inbellen het helpt niks.Onder de naam van de verbinding staat iets van datalimiet instellen, heb dat terug naar 0 gezet,vraag me af of dat niet de schuldige is en wat kan ik daar terug aan verhelpen?Grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.