Ga naar inhoud

Wifi Extender Sitecom


Robo

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik had een Wifi extender Sitecom WLX-2003 gekocht maar ik krijg hem niet aan de praat met mijn PC.

Met mijn Iphone had ik vrij snel verbinding. Dit werkt ook (wel heel tot zeeeeer traag).

Maar met mijn PC met Windows 7 of Windows 7 starter krijg ik hem niet aan de praat.

Ik kan wel verbinding maken met de extender maar dan zegt hij Onbekend netwerk - geen internetverbinding.

Heb ook geprobeerd met een netwerkkabel maar geeft geen resultaat.

Voor de verbinding moet ik gewoon de netwerksleutel ingeven van mijn huidige netwerk.

Ik weet het ook niet meer dus alle tips zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu stel ik vast dat ik wel verbinding heb. Ik heb de extender dichterbij de router geplaatst en ben in het salon gaan zitten. Daar heb ik altijd verbinding ook zonder extender (daar staat de router ook). En nu gaat het internet wel. Daarvoor had ik de extender in de keuken gezet omdat ik daar slechte verbinding heb. Waarschijnlijk ook de reden van de slechte verbinding. Nu nog eens testen of het nu in de keuken wel gaat terwijl de extender dichter bij de router zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok het probleem is deels opgelost.

In de keuken heb ik nu wel verbinding doordat de extender dichterbij de router zelf staat.

Maar de verbinding zelf is wel traag. Uiteindelijk is dat maar een kleine afstand maar er moet daar toch iets zitten dat de verbinding zo zwak maakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.