Ga naar inhoud

wifi ontvangst op laptop is slecht


Aanbevolen berichten

Hoi,

De ontvangst van de laptop van mijn dochter is enorm slecht en ik weet niet hoe ik dit hoger kan krijgen.

We hebben een abonnement van 60 MBit/sec, maar dat is via een draadje. Op mijn laptop haal ik op dit moment (op dezelfde keukentafel) 45 MBit/sec. De laptop van mijn dochter haalt nog geen 1 MBit/sec. Het is een 64 bit Windows 8. Via dit forum heb ik zojuist een aantal virussen van de laptop afgehaald. Echt goed geholpen! Maar de draadloze verbinding met de wifi is nog slecht. Ik had verwacht dat deze beter zou zijn met de virusverwijderactie.

Wie kan mij helpen met het verbeteren van de draadloze verbinding van wifi van de laptop.

Groeten, mvanveen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Beste mvanveen,

Hiervoor kunt u aparte wifi repeaters kopen, dat wordt ook wel versterkers genoemd. Voor een extra informatie over wifi repeaters ga ik u een link sturen,daarbij nog een link waar u de wifi repeaters kunt kopen, voor een ideale prijs.

informatie over wifirepeaters- De Beste Wifi Repeaters Eenvoudig Vergelijken!?

wifirepeaters bestellen- wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland, Conrad - Uw online shop voor elektronica en techniek

Ik raad u wel aan om een prijs uit te kiezen tussen 30-40 euro, omdat deze meestal geschikt is voor woning.

De goedkoopste wifirepeaters die tussen de 15-20 euro zijn, zijn meestal voor kantoren en werkruimtes.

Winkels zoals mediamarkt,Saturn kunnen ze deze wifi repeaters ook verkopen.

Met vriendelijke groet,

Hassan Ucar

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.