Ga naar inhoud

Yelo tv valt altijd uit , opening media ...


Ceulle

Aanbevolen berichten

Ik heb constant problemen met het kijken naar yelo tv op mijn pc .

Heb sinds enkele dagen een nieuwe abbonement van telenet whop met snel(ler) internet .Daarvoor had ik gewoon een basic internet pack dat de helft trager was .

Ook toen had ik dezelfde problemen als nu .Ik die dacht dat het met sneller internet zou opgelost zijn was dus fout . Het zal aan iets anders liggen.

Bij het kijken naar yelo tv krijg ik om de minuut(en) het bericht " opening media " .

De verbinding met de (nieuwe) modem van Telenet is 100 % ,

ik heb ook een D-link dir-505 router gekocht die het signaal als we in de tuin zitten moet versterken . Deze is ingesteld en geeft in de tuin ook 100% signaal .

Maar of ik nu verbinding maak in huis met de telenet modem of in de tuin met d link 505 of andersom het maakt niet uit altijd wordt yelo tv onderbroken ( opening media )

Ik gebruik google croome ( maar ook met internet explorer werkt het niet ) en windows 7 .

Silverlight versie 5.1.30214.0 , die ik al eens verwijderd en terug geinstalleerd heb

wie kan mij helpen ? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ruim je PC eens grondig op met Ccleaner:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zoals in die tips gevraagd silverlight nog eens verwijderd ( maar dat had ik al eens gedaan , zie bovenaan ) en dan yelo tv gestart zonder silverlight , zoals voorspeld vgraagt programma vervolgens om silverligt te installeren , echter allemaal zonder resultaat .

Heb ook al google croome ge-updated , heb geprobeerd via internet explorer , heb Opera geinstalleerd , allemaal zonder resultaat .

Er is dus duidelijk iets op mijn pc dat niet is ingeschakeld , maar wat ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even dieper kijken dan: kan je het onderstaande uitvoeren en het gevraagde logje hier in je topic posten ? ...

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.