Ga naar inhoud

Zeer traag internet op maar 1 pc in het huis


Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb onlangs zelf een nieuwe pc samengesteld en gebouwd, maar ik heb ondervonden dat de internetconnectie veel trager is dan op elke andere pc en laptop in het huis. ik heb windows al meerdere malen geformateerd en ook alle hardware gekuisd en opnieuw geïnstaleerd. Daarna heb ik de drivers opnieuw proberen installeren en virusscans te lopen maar die kwamen allebei ook op niets uit

weet iemand waarmee ik te maken kan hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is de snelheid die de andere pc's halen?

Welke snelheid haal je op de probleem-pc?

Doe het volgende op de probleem-pc.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je probeert om de router te pingen via command prompt? Wat zijn dan de tijd en de TTL?

Misschien is inderdaad je netwerkkaart gewoon niet correct, of je hebt misschien niet de juiste drivers (alhoewel mij dat stug lijkt).

En je hebt toevallig niet een USB netwerkkaart of een oude PCI-netwerkkaart liggen die je kunt testen (al is het een 100mbit kaartje)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ magnetude,

Ik kan "publiceer snapshot" niet uitvoeren door een application time - out.

Probeer het volgende:

Meer info over deze procedure lees je hier

Scroll naar UITZONDERING en de analyse van Speccy in u volgende bericht plaatsen als tekstbestand.

Let op: de installatie code (serienummer) van je Windows verwijderen.

post-41531-1417705829,231_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.