Ga naar inhoud

2 foto's samenvoegen


ruud

Aanbevolen berichten

Is geen probleem met programma, maar ik zoek een simpel programma om twee foto's naast (aan) elkaar te zetten, zodanig dat ik dat kan

opslaan als één foto, wat ik tegenkom bij het zoeken is zo ingewikkeld met lagen en andere dingen waar ik niks van ken dat ik de moed verlies.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je twee foto's wil samenvoegen is dat toch heel simpel.

Maar als je er 100 hebt en je wil ze per twee samenvoegen moet je 50 keer in paint twee foto's samenvoegen.

En in de link komen er handelingen voor die je misschien niet hoeft uit te voeren.

Zoals met Picture manager om de foto te bewerken, is het niet nodig om te bewerken begin je direct in Paint.

Zie deze link.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, sorry dit is niet wat het moet zijn, gaat me maanden werk kosten.

Is er misschien iets waar ik volledige map foto's mee kan aanpassen in één keer zodoende dat ze allemaal de zelfde afmetingen hebben, het zijn foto's van flesjes die ik zelf maakte zie attachment, zijn twee foto's zou er één moeten worden,

en dan bijknipte om zo weinig mogelijk achtergrond te hebben, de achtergrond is altijd wit, zou die ook graag zwart hebben, maar wederom weet ik niet hoe of wat dit kan, heb wel net ashampoo photocommander 9 op de pc staan, maar om

ze mooi samen te zetten moeten ze dezelfde afmetingen hebben.

post-1230-1417705834,6934_thumb.jpg

post-1230-1417705834,7167_thumb.jpg

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

om ze mooi samen te zetten moeten ze dezelfde afmetingen hebben.

Dat kan je o.a. realiseren met PicResize ... dit is een online tool: na het oploaden kan je kiezen voor Custom Size waarin je de gewenste afmetingen kan instellen.

Na het uitvoeren van de aanpassingen kan je de foto's dan weer downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan je o.a. realiseren met PicResize ... dit is een online tool: na het oploaden kan je kiezen voor Custom Size waarin je de gewenste afmetingen kan instellen.

Na het uitvoeren van de aanpassingen kan je de foto's dan weer downloaden.

Perfect, is al gedaan se, nooit gedacht dat het zo rap kon gedaan worden, heel vriendelijk bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, werkt met de resizebacth, en ook in ashampoo photo commander is er een functie panorama maken daarmee werkt het ook.

Bedankt aan allen die reageerden om met te helpen, en dank aan het forum voor alle oplossing en assistentie door de jaren heen, jullie zijn top!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.