Ga naar inhoud

audioservices werkt niet


Bertrandp

Aanbevolen berichten

Als ik op het icoontje van geluid druk komt er steeds te staan dat de audioservice niet word uitgevoerd.

Als ik dan windows audio op automatisch wil zetten en op starten druk komt er een foutmelding; 0x800706 het eindpunt is een duplicaat.

Zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen.

Heb al zelf wat zitten zoeken maar vind geen oplossing.

Alvast bedankt voor de hulp !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bertrandp,

Ik heb je logje bekeken en zal je verder begeleiden voor wat betreft het malware gedeelte.

Heb je het programma TuneUp Utilities onlangs geïnstalleerd of gebruikt?

Je kan eens proberen AVG opnieuw van je computer te verwijderen. Indien het geluid dan terug is weten we alvast waar de oorzaak gelegen is. Indien niet kijken we uiteraard verder :-).

Voor het verwijderen van AVG kan je deze removal tool gebruiken.

Groet,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bertrandp,

Persoonlijk heb ik het niet zo voor TuneUp Utilities omwille van een vrij bedenkelijke reputatie. In mijn ogen kan je beter zonder dit programma omdat het vaak meer schade aan je computer aanricht dan dat het goed doet. :dong:

Uiteraard is die keuze geheel aan jou. Mocht je het wensen te verwijderen kan je dit doen via het configuratiescherm > Programma's.

Heb je de computer ook eens herstart nadat je AVG opnieuw van je computer hebt verwijderd? Dat is wel een belangrijk element dat ik was vergeten te vermelden...

Mocht dit nog steeds geen oplossing bieden kan je beter AVG (of eender welke andere antivirus) opnieuw op je computer installeren. Nu we AVG als oorzaak hebben uitgesloten kan je maar beter beveiligd het internet op gaan, anders vinden we dadelijk zeker malware op je systeem terug. ;-)

Download 53f33878ecafb-Emsisoft-Anti-Malware-logo.pngEmsisoft Anti-Malware naar het bureaublad.

De volledige installatieprocedure kunt u nalezen op de volgende link - Emsisoft Anti-Malware installeren.

Emsisoft Anti-Malware uitvoeren

  • Dubbelklik op "EmsisoftAntiMalwareSetup.exe" om Emsisoft Anti-Malware te installeren.
  • Selecteer de optie "Ik accepteer de licentieovereenkomst" en klik op "Installeren"
  • Klik in het licentiescherm de 30 dagen probeerversie "Test 30 days for free". (Hierna kan je het programma als gratis versie blijven gebruiken)
  • Klik in het volgende scherm op de optie "Join the Emsisoft Anti-Malware Network".
  • Vervolgens zal het programma de benodigde updates installeren.
  • Kies in het scherm bij "Potentially Unwanted Programs" voor de optie Enable PUPs detection.
  • Kies vervolgens de optie "Full scan",
  • Laat de gevonden items in quarantaine plaatsen en klik op "Rapport bekijken", het logbestand wordt nu automatisch geopend.
  • Voeg het logbestand met de naam "a2scan_xxxxxx-xxxxxx" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u terug vinden in de map "C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\Anti-Malware\Reports")

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.