Ga naar inhoud

Easynote LM 85 packard bell. Hoe naar fabrieksstand brengen?


kristof28

Aanbevolen berichten

Hoi,

Mijn laptop doet al lang raar. E-mail opent zich soms niet en ik krijg een foutmelding. (moet op ok klikken)

als ik internetexplorer open krijg ik een volledig wit scherm en moet ik minstens 2 min wachten vooralleer er iets door komt. En etc.

Hoe kan ik deze laptop terug brengen zoals ik hem voor de allereerste keer aangezet heb?

Ps: mijn backup vind ik niet meer. :-( efin, er staat niets op de laptop dat ik nog moet hebben. Kwil gewoon dat de laptop perfect normaal werkt als nieuw.

En ik heb geen windows 7 cd.

thanks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het recoveren van het e-mailaccount kan je vader aan de slag via deze link.

Vriendelijk bedankt.

Ik had dat daarstraks ook gevonden maar ik krijg volgende melding : We hebben uw e-mailadres niet herkend. Gelieve een ander e-mailadres of gsm-nummer in te vullen.

Desondanks is het de juiste mailadres. ps: het eindigd op skynet. En niet op belgacom zoals het voorbeeld op de link...

Kan ik dat wachtwoord in mailprogramma die puntjes voorstellen niet veranderen naar de letters?

aangepast door kristof28
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.