Ga naar inhoud

filmpjes naar picasa


bernard

Aanbevolen berichten

En dan heb ik nog een probleem met Picasaa ?

Ik heb nl. in mijn afbeeldingen 28 korte filmpjes van de kleinkinderen staan .

Nu is het zo , als ik foto,s heb gemaakt en ik importeer ze naar mijn afbeeldingen , dan komen ze ook op Picasa te staan . Dat kan ik dan zien , als ik picasa open dan komt er rechtsonder in beeld een rechthoekje , en dan zie je dat de foto,s ook op picasa staan .

Nu heb ik van de 28 filmpjes in mijn afbeeldingen er maar 6 van in picasa staan .

Waardoor komt dit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er als je de ontbrekende filmpjes individueel en manueel naar Picasa gaat opladen ? Krijg je dan foutmeldingen ? Of worden ze gewoon niet aanvaard op Picasa ?

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al verder gekomen .

Maar als ik dan de map aanklik die ik wil importeren , dan staan daar dezelfde video,s in als die er al in stonden .

Dus ik heb in mijn afbeeldingen zo,n 20 filmpjes staan en als ik deze via importeren in picasa bekijk staan er maar 6.

En dat zijn de 6 die ik er al in heb .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik dan de map aanklik die ik wil importeren , dan staan daar dezelfde video,s in als die er al in stonden .

Dus ik heb in mijn afbeeldingen zo,n 20 filmpjes staan en als ik deze via importeren in picasa bekijk staan er maar 6.

En dat zijn de 6 die ik er al in heb .

Ik gebruik Picasa niet maar als je importeren gekozen hebt zal je een venster krijgen om je bestanden te selecteren... is er dan ergens een knop om bestandsformaat te selecteren?

Welk bestandsformaat hebben die 6 filmpjes en in welk formaat staan die andere die je niet ziet?

Maak er anders een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst het volgende geprobeerd.

Ik heb gelukkig alle filmpjes op een stick staan , want de meeste zijn van de kleinkinderen , dus moet er niet aan denken dat ik ze kwijt raak )

Dus heb ik de map met de videos in mijn afbeeldingen verwijdert, en ook in picasa .

Daarna heb ik ze vanaf de stick weer geimporteerd

Hetzelfde verschijnsel , wel in mijn afbeeldingen .

Het zijn allemaal korte fragmentjes , van zo ; 3.92 mb , 2.23 mb ., en ook eentje van 51.8 mb

Wat ik dus wel ontdekt heb is :

De filmpjes die wel op picasa komen geven aan : Mp 4 video , en die er niet op staan : Quick time film

Zou daar de fout liggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.