Ga naar inhoud

Geen geluid bij afspelen multimedia


Dvsteela

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb gisteren Windows Service Pack 2 geïnstalleerd op mijn pc, maar nu werkt mijn geluid niet meer (voor het afspelen van liedjes, filmpjes). Systeemgeluiden (aansluiten usb-apparaat, enz.) hoor ik wel nog... Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? (Mijn geluidskaart of zo is wel goed geïnstalleerd, luidsprekers liggen niet af, ...)

Merci!

D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens via start-> configuratiescherm-> geluid of je luidsprekers er op het tabblad afspelen nog als standaard staan.

Via welke software speelt die muziek en filmpjes zich normaal af, Windows media player?

Opent de software zich nog als je muziek en filmpjes afspeelt, maar je hoort niks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Ik had dat al terug op standaard gezet en dat werkte ook niet. Muziek via Spotify en filmpjes via Youtube lukten niet, terwijl ik wel nog gewone 'computergeluiden' hoorde. Maar ik heb via Windows Update de nodige updates geïnstalleerd (er waren er 48 belangrijk terwijl ik gisteren nog maar alles geïnstalleerd had, maar mss komt dat door het installeren van SP2...), en nu werkt m'n geluid weer! :D Toch merci ! D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.