Ga naar inhoud

Geen geluid, wel de Driver


Gast hesselnl

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb sinds vorige week geen geluid meer op de pc

Ik heb wel de drivers van het Moederbord geinstalleerd en ik weet ook zeker dat de microfoon het doet want bij mijn broer doet hij het wel.

Bij apparaatbeheer geeft hij wel aan dat het apparaat prima werkt.(SONY STEREO HEADSET DR-220)

hij maakt ook geen systeemgeluiden meer.

Ik heb een Intel Pentium 4 processor

Moederbord: Micro-Star International Co.

Model: MS-7104

Chipset van VIA

BIOS: Phoenix Tech.

Ik gebruik windows xp sp3

Ik hoop dat ik u hiermee Voldoende heb geinformeerd om mijn probleem op te lossen.

Bij voorbaat dank

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woow allereerst fantastisch dat jullie zo snel reageren..

Ik had in elk geval die drivers er al op staan maar toch nog een keer gedaan en nu zegt hij (nieuwe hardware gevonden(multimedia audio controller)) die heb ik nu geinstalleerd en raad eens, nog steeds geen geluid.. helaas! ik heb goed hoop dat jullie toch nog een oplossing hebben.

Lex

---------- Post toegevoegd om 16:06 ---------- Vorige post was om 15:55 ----------

haha.. uh nee, ik heb systeemherstel uitgevoerd en daarna deed hij het niet meer.. de Drivers zijn niet veranderd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, even voor de goede orde..MIJN GELUID DOET HET WEER!:D

Super Bedankt! ik had dus de geluidsdrivers eerder geinstalleerd dan mijn chipset drivers(niet slim)

Nogmaals Bedankt..

Groetjes Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de PC opnieuw opgestart... hij maakte het opstartgeluidje enz. maar voor de rest weer geen geluid... op het moment ook geen systeemgeluiden meer ondanks dat ik wel de goede drivers heb geinstalleerd... kunt u me nog een keer helpen?

gr Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Ook register reinigen

Start de computer weer op.

Installeert de chipsetdriver en dan geluiddrivers eens opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.