Ga naar inhoud

Geluid loopt niet synchroon met beeld


Stormyweather

Aanbevolen berichten

Geachte formuleren,

Gisteren heb ik mijn laptop via een VGA kabel aangesloten op mijn Samsung tv. Via een audiokabel heb ik vervolgens de pc ook met mijn muziekinstallatie aangesloten. In het begin liep beeld en geluid synchroon, maar al snel (na zo'n 15 minuten) liep het beeld van netflix achter op het geluid...

Wat moet moet ik doen?

Alvast bedankt,

storm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp verstuur je het beeld vanaf je laptop naar de TV via een VGA kabel en het geluid vanaf de laptop naar een muziekinstallatie.

Ben je niet in de mogelijkheid om gebruik te maken van een HDMI kabel?

Zo kan je zowel beeld als geluid rechtstreeks naar de TV sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste clarkie,

Ja, je begrijpt me helemaal correct. HDMI heb ik al geprobeerd. Laptop en tv wilde maar niet op elkaar reageren. Nadat ik van alles heb geprobeerd, heb ik ook nog 21 minuten met Samsung aan de lijn gezeten, maar die kon mij ook niets wijs vertellen. Dus maar VGA geprobeerd, aangezien op de achterkant van de TV boven de VGA-poort staat: PC-in...

Gelukkig werkte dit wel, maar zeer storend is de voor het beeld uitlopende geluid. Maar dit treed pas in na zo'n 10 minuten. We gebruiken deze opstelling, zodat we op de tv onze netflix films kunnen kijken, die we met de laptop streamen. Want met onze samsung tv (ondanks dat ie best nieuw is) lukt het niet om direct op netflix te komen.

Ligt het misschien aan streaming, of internetsnelheid? Hoewel me dit wel vrij sterk lijkt, aangezien onze internetverbinding razendsnel is....

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Storm

- - - Updated - - -

Geachte formuleren

*Geachte forumleden (excuses voor typfouten!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.