Ga naar inhoud

groen scherm bij filmpjes meestal youtube


janvh

Aanbevolen berichten

bij facebook worden de meeste filmpjes groen ik heb wel geluid maar geen beeld

ik heb nieuwe pc met windows 8 bij internet explorer groen scherm en bij google chrome zwart scherm ook problemen met fotos op instagram

ik ben pc analfabeet en daarom hoop ik op duidelijke uitleg :) over hoe ik dit probleem kan oplossen

mvg jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag janvh,

welkom op PC-Helpforum.be. ;-)

Mag ik je vragen om in je eigen topic te blijven en je vraag niet meer in het wilde weg te posten in topics van andere leden ? ... alle (en tal van andere interessante) info hierover in de forumregels.

Hier kan je de meest recente versie van Adobe Flash Player ophalen ... kies de juiste versie en wees alert voor mee aangeboden "extra's" zoals Google Chrome, McAfee Security Scan: haal dus zeker de vinkjes weg !

Geeft het installeren van deze versie verbetering in je probleem ? ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ai ik had de forumregels wel iets beter kunnen lezen excuses hiervoor!

ik heb al de meest recente adobe fash en volgens hun website werkt die perfect.

ook heb ik ondertussen gezien dat er meerdere mensen zijn die dit probleem hebben met een nieuwe medion pc

maar bij hun vragen heb ik niet direct een oplossing gevonden. hopelijk kan je me hier dan verder helpen of moet ik mijn vraag alsnog herposten op de daarvoor bestemde plaats

mvg jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eventjes wat dieper kijken dan:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de flash plugin verwijderd en via de adobe site opnieuw gedownload ik kreeg een ander bestand. Eerst had ik install_flashplayer14x32_mssa_aaa_aih.exe maar youtube gaf nog steeds een groen scherm. Daarna kreeg ik install_flashplayer14x32_ltr5x64d_awc_aih.exe ik herstartte ook mijn pc en het probleem was opgelost Toch bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.