Ga naar inhoud

Kan geen cd afspelen


ritakwita

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Heb een probleem sedert een week met mijn windows media player.

Download liedjes van YouTube en converteer ze met de free download converter to mp3.

Sleep ze dan naar mijn media bibliotheek, copier en plak ze in mijn lijst voor te branden en heb gezien dat hij de schijf niet afrond. Op ongeveer 70% opent mijn lade.

Had de snelheid al veranderd maar hij rond ze nog steeds niet af, dus ik kan mijn cd afspelen op mijn computer maar niet in mijn cd speler, heb 5 cd spelers en op geen enkele kan ik ze afspelen.

vb: neem 20 liedjes op, steek de cd in de cd speler en heb maar 1 track in plaats van 20, als ik op play duw geeft hij aan reading, reading, reading maar speelt niets af.

Kunnen jullie mij helpen a.u.b., deze cd's zijn enkel voor persoonlijk gebruik hoor. Heb geen Nero anders had ik ze daarmee gebrand.

Heb ondertussen al 20 cd's verknoeid en stop er mee. Heb windows 8.1 maar heb al liedjes gebrand op cd, omdat sommige mij zegden dat windows media player niet gaat met windows 8.1 maar daar geloof ik dus niets van.

Alvast bedankt.

Rita

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem eerst bericht 2 door.

dus ik kan mijn cd afspelen op mijn computer maar niet in mijn cd speler

Je zal een gegevensschijf gebrand hebben via WMP.

Indien je liedjes in MP3 formaat gebrand worden maar niet afgespeeld worden op je cd speler zijn er enkele mogelijke oorzaken.

Je cd speler kan geen MP3 afspelen.

De schijfjes zijn gebrand als gegevens cd.

Hier lees je er meer over.

Je kan de liedjes branden op een schijfje via de functie audio cd maar dan passen er minder liedjes op 1 schijf.

Instellingen vindt je hieronder terug.

post-23245-1417705889,8836_thumb.jpg

post-23245-1417705889,9071_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem eerst bericht 2 door.

Je zal een gegevensschijf gebrand hebben via WMP.

Indien je liedjes in MP3 formaat gebrand worden maar niet afgespeeld worden op je cd speler zijn er enkele mogelijke oorzaken.

Je cd speler kan geen MP3 afspelen.

De schijfjes zijn gebrand als gegevens cd.

Hier lees je er meer over.

Je kan de liedjes branden op een schijfje via de functie audio cd maar dan passen er minder liedjes op 1 schijf.

Instellingen vindt je hieronder terug.

[ATTACH=CONFIG]34532[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]34533[/ATTACH]

Heb dit allemaal gedaan, doe dit reeds sedert jaren met windows media player, al mijn andere cd's die ik gebrand heb met windows media player worden zonder problemen afgespeeld.

Na dat je je schijf gebrand hebt met de media player en alvorens hij de schijf uitwerpt zie je dat hij de schijf AFROND en dat doet hij niet en volgens mij is daar het probleem, maar weet niet waar ik dat zou moeten veranderen !!!!!

- - - Updated - - -

Ga hier mee eens proberen maar wou een schijf copiëren en er gebeurde ook niets met dit programma, laat je iets weten als het mij lukt.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.